Wednesday

Meeracle Toner | Under The Sea

Hari nie Sis Ain nak share sikit pasal produk kecantikan yang baru sahaja dilancarkan oleh Meeracle HQ iaitu Meeracle Toner Under The Sea.


Produk kecantikan ini semata-mata untuk melengkapkan routine skincare korang korang semua @ Meeracle Lover maintain cantik & meletopp..huhu 😘

Meeracle Toner Under The Sea ini diperbuat hasil usaha & RND pihak Meeracle HQ selama lebih kurang 2 tahun.Setelah betul-betul berpuas-hati dari segi result,maklumbalas & laporan kesihatan barulah ia dimula diperkenalkan kepada para pengguna.




Untuk makluman semua.

Meeracle Toner dihasilkan dari bahan-bahan berasaskan hidupan marin istimewa bawah laut yang mampu memberi banyak manfaat untuk pengguna wanita Asia macam kita semua 🥰.

Rujuk bahan kandungan @ ingredients di bawah untuk details lanjut :

Water, Galactomyces Ferment Filtrate, Phenoxyethanol, Butylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Fragrance, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tetrasodium EDTA, Pearl Extract, Ecklonia Cava Extract (Brown Algae), Hizikia Fusiforme Extract (Brown Algae), Codium Tomentosum (Green Algae), Gelidium Cartilagineum (Red Algae)

Produk Meeracle Toner Under The Sea juga sangat digalakkan digunakan bersama Produk Meeracle Moisturizer Under The Sea untuk IMPAK YANG LEBIH BAIK kepada kulit pengguna.



Fungsi Meeracle Toner

Toner bagus untuk menyeimbangkan pH kulit.Ini sangat penting kerana keadaan kulit yang berkeasidan tinggi menyukarkan produk seperti serum dan moisturizer untuk masuk ke dalam kulit.Maka sia-sia sahaja penggunaan produk tersebut jika nutriennya tidak dapat diserap.Pilih toner yang tidak mempunyai alkohol.Gunakan semasa kulit basah adalah lebih effective berbanding semasa kulit kering.



Fungsi Meeracle Moisturizer

Moisturizer pula mempunyai fungsi LOCK and ADD.Ia bukan sahaja mengekalkan kelembapan malah memberi kelembapan pada kulit wajah.Meeracle Moisturizer adalah gel base.Untuk korang yang memiliki kulit kombinasi disarankan memakainya di bahagian T-Zone.Manakala untuk korang kulit jenis berminyak, elakkan menggunakannya dalam kuantiti yang banyak. Cukup sekadar satu lapisan sahaja.

Sebagai kesimpulan,berikut ialah kelebihan Meeracle Toner & Moisturizer Under The Sea yang patut korang tahu :)


  • Tiada SLS Tiada Paraben 👍🏻
  • Selamat & Berkesan 👍🏻
  • Melembapkan muka dan merawat jerawat, jeragat, parut dan kulit kering
  • Bahan-bahan yang sama digunakan dalam produk international seperti SKII 👍🏻
  • Membersih dan melindungi kulit dari dalam 👍🏻
  • Sesuai utk semua jenis kulit 👍🏻

Jom Dapatkan Details Produk & Promosi Terkini Meeracle Toner Ini 





InsyaAllah,Ain akan cuba bantu menjawab setiap persoalan yang berlegar-legar dalam kepala korang.

Nway,bagi sesiapa yang tak sabar nak cantik glowing + comel tahan lama dengan Meeracle Toner & Moisturizer.Boleh roger @ order dengan Ain sekarang.


Ain dah tepek siap-siap no phone & whatsapp.



JazakaAllah Khairan 💕

013 417 9475 (Ain Meeracle)
013 417 9475 (Ain Meeracle)
013 417 9475 (Ain Meeracle)




Harga Meeracle Toner  RM49.00
Harga Meeracle Moisturizer RM59.00
Harga Promosi Combo ( Toner + Moisturizer) RM89.00