Thursday

Harga Meeracle Serum| Facial Gemstone Serum

Details Produk & Harga Meeracle Serum (Facial Gemstone Serum)

Apa Keunikan Produk Meeracle ?

Produk Meeracle Serum sangat unik kerana ia merupakan satu-satunya serum di Malaysia yang menggunakan batu permata (Diamon, Rubi & Mutiara) sebagai bahan asas kerana bahan-bahan tersebut telah terbukti sangat berkesan untuk kecantikan kulit

Extrak Batu Berlian

Melambatkan proses penuaan hingga wajah kelihatan awet muda

Extrak Batu Delima

Merawat kulit yang rosak dan memberikan efek pink pada kulit

Extrak Mutiara

Berfungsi untuk melicinkan, memutihkan dan mencerahkan kulit

Kenapa Batu Permata Bagus Untuk Kecantikan ?

Kerana sifat Batu Permata, Batu Delima & Mutiara itu sendiri terkenal dengan sifat kecantikan… So pakar kecantikan telah membuat kajian dan menemukan bahawa dalam batu permata, delima dan mutiara mengandungi bahan aktif yang apabila digunakan pada kulit wajah, ia akan menjadikan kulit wajah anda cantik dan glowing sesuai dengan sifat batu permata itu sendiri. Menarik kan ?
Dan apa yang menakjubkan, Meeracle Serum merupakan satu-satunya Serum di Malaysia bahkan di Asia yang menggunakan batu permata sebagai bahan asas untuk menghasilkan serum. Jika anda menggunakan Meeracle Serum anda memang betul-betul bertuah.

Ada 2 Produk Utama Meeracle



1. Meeracle Serum

Meeracle Gemstone Serum adalah serum PERTAMA di ASIA yang menggunakan extrak “ batu permata “ atau dikenali sebagai “ formula Gemstone “ sebagai bahan  utama.
N

Merawat Pelbagai Masalah Kulit

Merawat masalah jeragat, jerawat, kulit kusam, kulit berminyak dan tona kulit tidak sekata
N

Melambatkan Proses Penuaan

Kandungan diamon membantu melambatkan proses penuaan sehingga wajah tampak awet muda
N

Mencerahkan Kulit

Formula kandungan aktif yang dapat membantu mengebukan dan mencerahkan kulit
N

Menegangkan Kulit

Kandungan pearl dapat menjadikan tekstur kulit lebih sihat, halus, anjal dan gebu

2. Meeracle Cleanser

Meeracle Gemstone Cleanser adalah product PERTAMA di ASIA yg menggunakan extrak batu permata seperti Malachite Stone sebagai bahan utama beserta extrak teh hijau dan extrak aloe vera.
N

Membersihkan Kulit

Mengecilkan pori-pori, membersihkan dan menyingkirkan lebihan minyak pada kulit wajah
N

Melembapkan Kulit

Bertindak sebagai pelembab kulit sehingga kulit wajah menjadi lebih segar
N

Menganjalkan Kulit

Kanduangan Malachite Stone mampu menjadikan kulit wajah sentiasa anjal dan bersinar



Pada 26/12/2019 sehingga 19/2/2020, MEERACLE HQ telah membuat kajian bersama Home Tester Club dan kami telah berjaya mendapatkan keputusan yang sangat baik dari mereka yang mencuba MEERACLE Facial Serum buat kali pertama!
.
Kami juga berasa amat teruja untuk menjadi sebahagian daripada produk lokal atau produk tempatan yang membuat survey ini bersama Home Tester Club!
.
Dengan keputusan yang memberangsangkan, Facial Serum sememangnya produk MEERACLE yang amat kami banggakan dan ianya selamat untuk digunakan. Kajian ini juga bertujuan untuk mendapatkan kepercayaan orang ramai bahawa produk MEERACLE Facial Serum ini berkesan untuk membaik pulih kulit. 

Bila uols dah jumpa produk yg best dan sesuai untuk kulit uols, mesti la uols terus rasa nak tukar kan? Haa sama la macam 88% orang wanita selepas dah cuba MEERACLE Facial Serum! Terus suka dan tak nak pakai yg lain.

Apa yang buatkan Facial Serum ni lain dari yang lain? Tak melekit! ðŸ’¯ Tak berminyak! ðŸ’¯ Senang meresap ke dalam kulit! ðŸ’¯ Ada setengah serum tu dia sangat oily dan melekit, bila texture dia berminyak, mula la pori2 boleh tersumbat dan terus naik jerawat! Tapi Facial Serum ni tak macam tu! Dia terus meresap. Love sangat kan?? 

Texture tak melekit  senang meresap ke dalam kulit  kulit pun rasa lembut lepas nak apply Facial Serum ni. Love sangat! Tunggu apa lagi? Jom dapatkan serum ni sekarang! 

Uols tau tak yang serum ni perlu dipakai 2 kali sehari? Semestinya selepas dah cuci muka dan letak toner. Tak susah pun, pagi sekali. Malam sekali. Baru la kulit akan jadi lembut, jerawat pun segan nak naik!