Thursday

Harga Meeracle Cleanser | Facial Gemstone Cleanser

Details Produk & Harga Meeracle Cleanser | Facial Gemstone Cleanser


Meeracle Gemstone Cleanser adalah perintis No. 1 di Asia yang mempelopori kaedah pembuatan berterasakan bahan ekstrak batu permata seperti Malachite Stone sebagai bahan utama.





Selain itu,produk cleanser ini turut menggunakan ekstrak teh hijau,ekstrak epal hijau & ekstrak aloe vera dalam formulasi produk.

Ekstrak Epal Hijau

Green apples are not just good for health when you eat it, also a great ingredient in the cleanser to take a good care of your skin.

Bila ada apple, keanjalan kulit korang pun akan terjaga.Studies show that apple stem cells boost production of human stem cells, protect the cell from stress. 

Haaa!!..ingat kita manusia je yang boleh stress.

Sel kulit kita pun boleh stress tau.So, what happened bila sel tu jadi stress?--> kulit akan keluar wrinkles.

Let’s activates your own skin stem cell regeneration.But how?..Yang tue,apple stem cell yang ada dalam Meeracle Facial Cleanser boleh tolong.

Ekstrak Teh Hijau


Green Tea (mengurangkan keradangan kulit).Ia memang membantu untuk mengurangkan iritasi kepada kulit. 

B2 vitamin in the green tea provides collagen to your skin. Bila collagen di kulit semakin berkurang, kulit kita akan nampak kusam dan proses penuaan akan lagi cepat. Bila kulit kita dapat collagen yang secukupnya, memang kulit akan nampak sihat dan muda.

Bila kulit bersih,korang punnn happy kannnn? :)

Ekstrak Aloe Vera

Dengan adanya Aloe Vera sebagai salah satu bahan yang ada dalam Facial Cleanser, memang kulit muka korang akan terasa lembut lepas dah cuci muka dengan cleanser ni tau. 

Bukan tu je, kulit korang pun akan terasa bersih daripada segala kotoran.Bau dia pun dah boleh buat uols rasa kesegarannya tau.


Senang cerita,berikut ialah KELEBIHAN Meeracle Cleanser Yang WoW-Wow Nie :


  • Membuang lebihan minyak pada kulit wajah
  • Mengecilkan lubang pori
  • Menjadi agen anti aging
  • Membunuh jerawat baru dan merawat jerawat
  • Menjadikan kulit muka lebih lembap
  • Anti-radang
  • Menjadikan kulit lebih anjal dan gebu
Jom Dapatkan Details Produk & Promosi Meeracle Cleanser

InsyaAllah,Ain akan cuba bantu menjawab setiap persoalan yang berlegar-legar dalam kepala korang.

Nway,bagi sesiapa yang tak sabar nak cantik & flawless dengan Meeracle Gemstone Cleanser.Boleh roger @ order dengan Ain sekarang.Ain dah tepek siap-siap no phone & whatsapp.

Harga Meeracle Cleanser RM59.00



013 417 9475 (Ain Meeracle)

013 417 9475 (Ain Meeracle)
013 417 9475 (Ain Meeracle)




SERIUS Nak Tips Kulit Muka Cantik?


  • Jangan pernah skip untuk guna Facial Cleanser pada setiap malam dan pagi sebab dalam tu ada Aloe Vera dan Malus Domestica Fruit (Green Apple) yang akan melambatkan proses penuaan.
  • Mesti kena cuci makeup sebelum tidur kerana apabila pori tersumbat,kulit kita tak dapat nak bernafas dan akan menyebabkan kulit tu akan jadi bermasalah dan buat usia kulit nampak lagi tua dari umur kita.
  • Jangan mudah putus asa dengan produk natural yerrr. Hanya perlu konsisten setiap hari in Shaa Allah, masalah skin uolss akan selesai secara perlahan-lahan.

013 417 9475 (Ain Meeracle)
013 417 9475 (Ain Meeracle)
013 417 9475 (Ain Meeracle)


DISCLAIMER 


Meeracle Cleanser Skincare sama-sekali TIDAK MENJANJIKAN segala macam masalah kulit muka korang selesai dalam masa 2-3 hari.Apatah lagi boleh menjadikan kulit muka korang putih melepak + glowing + flawless dalam tempoh seminggu.

No Way!..Baca Nie Bebaik Yea

Produk kami tak boleh overclaim sebab produk Meeracle Skincare ini langsung TIADA kandungan bahan-bahan merkuri @ kimia merbahaya yang diharamkan KKM.

Semua produk kecantikan Meeracle dihasilkan menggunakan bahan natural yang mesra kulit wanita Asia & telah mematuhi piawai antarabangsa tanpa was-was.